2.9.10

ärligt.. du borde vara grön.

Vissa har de värre än mig alltså.. OMG.
fast denna förtjänar inte att nämnas vid namn, förtjänar inte att andas samma luft.

You will lose him, I bet on it! skrämmer ju iväg pojkstackarn.. om han har någe vett kvar i skallen.. de vette fan de.. dot dot dot

em.. hum hum hum.
Idag är en trevlig dag. Förutom att jag inte kan räkna f(x) så är de bra :D solen skiner. ja har pinkat i en mugg och använt mig av en uuuberlång tops.. haha, . inte kul.
Fina var med mig och blev frågad ett antal gånger om hon "bara var med som sällskap" ute i de lilla väntrummet.. "jaa sa ja ju!". tanter....

Sen blire core.. har bestämt oss för att finna våra sexpack.. [harder, better, faster, stronger] måste ju få lika sexiga som.. hum hum hum han som har namnet som rimmar på .. de går inte att rimma på! såg dock nyss att de inte finns några rutor på dennes mage.. då får ja å Fina snyggare :D harder, better, faster, stronger.

hm, ja är evil med mina roooosa naglar.. som grinchen på julafton. puss på de!

och sen vill ja påpeka en sak, men de gör ja inte.




poss!

5 kommentarer:

Hon som ej förtjänar att nämnas vid namn sa...

Jag tror INTE att han har tilräckligt med vett. Men jag hoppas. x]

Linnéa sa...

hade han haft de så hade de aldrig fått gå så långt som en kyss!

Josse sa...

Hur full han än lär ha vart!

Linnéa sa...

menar du att han är full 24/7 numera?

Josse sa...

Nej inte numera. Men när det hände alltså. xD