14.10.08

glädje känslor å spänningar i käften, kewl :)

Idag är det måndag.. na nana nana naaa, dööh.
Kan inte någon bara rädda mig? :( har ont i tänderna, kan inte käka banan -.-

Har sovit mig igenom helgen.. funderar på om jga sover bättre när jag sover själv i min säng än om jag sover hos någon i den människans säng, lät ju väldigt bra.. inte ett dugg slampigt, typ? :s

Har funderat lite.. Norrköping känns äckligt lockande.. funderar på att inte låta någon annan välja åt mig eller bry mig om vad andra säger utan bara görat,, skulle vara mysigt.. bara bestämma själv, klara mig själv ?.. hjälp,

Sitter nu på Filipstads Tidningen, är uttråkad.. förstår inte vad som har hänt.. förra gången jag var här hade jag urkul.. nu sitter jag framför en dator,, får en uppgift inslängd då och då.. hur kul är de då på en skala?
, men ärligt så är jag faktiskt glad. Glädjen sprudlar runt om mig och jag är glad :) smilar så hårt så de gör ont, hehe, men palla bry? :$

Jag känner mig glad :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Jodå jag börjar sakta men säkert kunna lita på min sambo.. och jag hoppas att det inte är så lång väg kvar.
Varför litar inte du på din pojkvän?

Linnéa sa...

jag vet ärligt talat inte.. han har väll ljugit ett par gånger å de känns inte kul eftersom jag helt enkelt bara har allmänt svårt att lita på folk.. tråkigt är de iaf :/