26.11.08

Kallt, snöigt, vinterjacka å skor -.-

Godmorgon,
hemskt va de är kallt. Linnea Karlsson (japp, tredje person ftw) är fortfarande uselt kraxig, kraa, kraa -.-

btw Är trött på dig, uh, mitt liv kretsar krig dig, dig, dig men jag vill nog bara stoppa ned dig i en stor låda, linda in dig i ett otroligt fint papper och ge det paketet till någon som är värd dig i julklapp. Uh, vill bara säga,
- Snälla, lämna mig i fred,
men jag kan inte, vill nog inte innerst inne, eller? urk. Hjälp.. plz.

Imorgon ska jag till skolan, hehe, lätt värt, 6 pers på lektionen eller nått, aw så mysigt, ni resten söta nörds är ju på DH,
Mooget -.-' gullungar (L)

Amanda, vet du va? hehe, nej de vet du ju iofs inte, men kan ju berätta för dig sen kanske :P
Sofia, har filmen komme el? :S
Pills, fy fan va kul om jag blir med till nyår, länge kvar, men ändå! :D

Ska kidnappa Sofia under jullovet också, haha.
Sov gott. Puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej vännen filmen har inte kommit.... Det sitter säkert någon på posten här i Enland och kollar på filmen nu! :S Men den har ju kommit ut på riktigt nu så ja ska köpa den/önska den i julklapp! =) Och jag är nu lite rädd för att åka hem till Sverige? Kommer det att gå våldsamt till? =D Puss gumms!