3.12.08

Irriterande.
Gjorde bort mig, igen. Uh. Sen så är jag irriterad,
DU irriterar mig :/

Jag är förtjust i dig, haha, "förtjust". Smaka på de ordet ni,.
Förtjust förtjust eller endast förtjust? eller kanske kär förtjust? Orka.

Saknar Hannie Bannie, venne om jag klarar mig utan dig. Vet inte om vi är bra för varandra, men du vet att "you're on my heart just like a tattoo, I'll always have you".
Jodin Sparks - Tattoo det är du och jag. känslorna. Förstår att allt är jobbigt, det är de för mig med. Älskar dig.

Har rörlig bild nu, läskigt. Går typ okej? Linus,du är kul! :)

- Jag är förresten dummare än vad jag ser ur.
Bara så ni vet.
Puss&kram

Jag är bäst
:D

4 kommentarer:

Amanda sa...

StjälarN^^ <-- Med stort N och två tak.


Du är kär förtjust : > tror jag ^^, och då skulle det vara så mongokul :D för han skulle ALDRIG göra dig illa


<3

btw, ordet för verifiering är : biessi

Linnéa sa...

StjälarN^^ som är bäst! mohahaha :)
Det är INTE mongokul, jag vill inte ha någon sån. är nog en sån som söker badboys, men ja venne. Misslyckas alltid å detta kommer jag inte jobba på för att få!

Amanda sa...

Nej jag vet väl det, för du och jag är så sjukt lika så du vet inte.. Det kommer aldrig kännas rätt <3

Linnéa sa...

kändes rätt med juhani förut, men men :/ gaush :'(