1.12.08

Marre är klockren även om jag är inte smart

Okej, vi har organisation & ledarskap, jag fattar inte, jo, nu fattar ja, lite

Sanning å Konsekvens med Roberth, insett att min personliga fråga fan stämmer.
- " På en skala ett till 10, hur smart tycker du själv att du är då?"
Mitt svar; 3
Så sant så sant. Gaush. Korkade jag, men wtf I'm happy anyway :)

Marre, så sjukt klockren!
Sitter i storskogen, jag, Marre å nördsen (L) - Linus å Amandish. Linus har ju då hittat någon sötis på DH med något namn å jag vet inte, men ville veta vart hon bodde? :p "något på J, där bor hon"
Marre - "men, Gällivare, eller nej, de börjar ju på J" så söt. Ett ljus som bara ploppar upp lix. awie.
Ler du inte för dig själv nu så är de ditt problem, för hon var så söt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

22 dagar tills jag får se dig i svart kroppsstrumpa och mask... =) Men bara 18 dar till jag är hemma i Pyttan igan..! =)