5.12.08

men ärligt då, Jag är GLAD. Gaush. Vakna upp i morse, bara "Neeej, vill inte", knalla upp i slowmotion å föll tillbaka till sängen lika snabbt som jag kom upp. Gaush. Huvudvärk å hemska saker, men jag är seriöst Glad! Wiie,. Venne varför, bara är jag är de :g

Igår förgylldes min dag
haha, Amanda gjorde en rivstart med sin näsa, OMG!
men iaf, igår hade vi Multimedia med Niklas och seriöst, jag klarade något i flash! Min dag förgylldes å jag var så glad. Jag klara en liten sak i flash! :D

Nu ska jag jobba med tidningens Wiki, besök : http://www.tidningeninsikt.se

för jag är Glad å du kan inte trycka ned mig idag för jag är GLAD. puss <3

någon timme senare, Jag var nog för glad för nu börjar blodsockret falla å jag är död. Gaush. Snark.

- Nu ska jag sova på tangentbordet och få ett H i pannan, Oh yes.

Inga kommentarer: