8.12.08

vad skulle du säga om jag bara dog? :) Fail.

uh. Hatar att mina horoskop stämmer -.- Vill inte, Inse.

- Är de nu man ska dissa eller bli dissad å bara lämna el är de nu som allt bara ska vara sådär fantastiskt jobbigt fantastiskt? Är så trött på allt bara. Orkar inte.

Ett, två, tre - Nu gav ja upp.
Hahah, kanske skulle ta å dö?

ne, ja vill inte dö och Jo ja orkar. Vafan Linnea, ryck upp dig. Du med Amanda, gaska upp dig kvinna annars Fotar jag dig!


Om en flicka är kär i en pojke så går de ju ut skogen ändå. Eller hur? Så äckligt jävla olika. Bara att inse att försöka para ihop en flicka och en pojke är som att para ihop en förbannad jävla larv med en psykisk jävla fjäril. Jag är irriterad.


Bäest,
over and out,

1 kommentar:

Amanda sa...

Haha , jag försöker. Men jag ORKAR inte! Jag är glad, men jag är så sjukt sjuk! Gaahh! ja SKA vara med på idrotten imorgon! Det är inte vad jag tror, det är vad jag VET. Ååh, ta min sjukdom plixx plixx ? (Aa)