13.1.09

bite me,

prassel, prassel, prassel, öppnat mitt paket, :D två kapitel ur "Om jag kunde drömma", har lästs! av mig (:

"när jag hör din röst" & "ljudet av ditt hjärta", äer påväg till mig, känns skojsigt :D sen kommer väll Amandas fynd, snygg tröjan med, någon dag, Gaush, wiie. :D
-----------------

Haupp,. Jo, senare blire nog stavgång, haha, men först ska ja klara av att finna några styrke moment och en låt till idrotten, sedan blire ju Siba med Amanda å sen antagligen buss å plugg el sova som gäller. Sen du, sen blire nog stavgång! :D

Jag tror btw att det är en förbannelse över dessa Twilight böcker, Nog för att ja inte fastat i dom, än, men jag dras till dom, vill läsa dom å känner törst,. haha. OMG, ja tror ja håller på agtt bli stördare än stördast.

Love.

Inga kommentarer: