26.1.09

"Måndag, idag är de måndag, ännu än gång traskar man i skolans olika korridorer, koncentrerar sig på en lektion, på vad läraren säger. Det är rast och där är du, Amanda fnittrar så jag tror hon ska storkna. Ännu en skoldag å allt är bara jättepinsamt. Finns inga känslor, bara det där som yr i luften, det ubertrevliga med ett glatt leende. Jag känner mig som en liten förskoleflicka än en gång då jag går i skolans korridorer, vänder mig om, ser ett leende och fnittrar."

Ibland så är måndagar bara pyton, men idag är de okej,. Jag börjar förstå matten, liite och det är väldigt lite, men mer än förra gången i alla fall :) Jag älskar sättet du använder då du ler.


Mer matte, hål i brallan och glada mejl från Amanda. Rosa naglar, fluffigt hår och ett skimrande leende på läpparna. Låt livet fortsätta leva.

1 kommentar:

Anonym sa...

tack så mycket :) ja jag ska fortsätta som ja gör ;) hihi kramis