20.1.09

spring, aj, HOPP!

Go'kväll,
kvällen har varit som den alltid är, ihoptryckt med massa stress.
Gårdagren var ju skojsig. Tappat mitt kontokort, ID, å andra kortisar, Kul kul, Not. Du vet hur ja ser ut så ser du mitt pass någonstans och människan som håller upp passet så kan jag varna för att det INTE är jag!

Nyss ätit semla, småpratat lite och skrivit massa, not. Hänger uppe hos Hannis å muppar mig.

Imorgon är en ovärd dag, jag kommer ha så ont så jag kommer inte kunna stå på benen, vilket jag inte kan nu heller iofs. Ryggen värmer, magen smärtar, armarna har fan blivit ännu fetare än vad de var ifrån början. Oh hjälp, aldrig mer en sån lektion! (även om de var riktigt kul) :),

Nej nu vet ja inte vad ja ska göra, men någe mer blogg blir de inte iaf.
G'NATT, puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja han är verkligen det, tänk om man hade en sån för sig själv :)