2.2.09

Amanda påminde mig om dunderklumpen, någon random bloggare gjorde de också. Du spelas de dunderklumpen i mitt huvud. Strömsund i mitt hjärta, vill tillbaka! Dunderklumpens födelse. Vill till min Camilla, vill till Öhn. [L]

Beppemuséet i mitt hjärta [L] Beppe, Dunderklumpen, Docka.

Nu blev ja å längta tillbaka till alla somrar i strömsund. Fyfan,. Dunderklubben, va mys. Grilla korv med den dåvarande pellegnillot, pellegnillot som jag några år senare fick låtsas vara, då barn drog i min dräckt, kladdade bröd å ketchup.. vad jag älskar alla somrar i strömsund.

- Pernilla Elin Wahlsten, nog fan ska du med till strömsund i sommar. Du skulle bara våga banga! Vi kan glida omkring på våra vackra hojar å bara muppa oss. Våga banga! <3>


Imorgon ska ja med Amanda hem :O venne om ja vågar..

1 kommentar:

Anonym sa...

Beppe muséet! där har jag varit med dig! =) Va kul vi hade där uppe! Brun tröja!! Vilka tider.... =) Komme rhem till veckan, ska vi ses? Puss och kram!