14.3.09

om du inte förstår vad du gör mot mig så lämna mig då ifred. Trodde allt skulle vara utrett nu, att det skulle okej, men det bli inte okej, aldrig mer. Märker de, känner de. Vi två kommer aldrig bli okej igen. och ja, jag är ledsen, vet inte vart jag ska ta vägen. Du vet att jag egentligen behöver dig, men du har förbrukat dina chanser. Du har förbrukat din tid med mig, trampat på mig och mitt hjärta nog många gånger. Jag orkar verkligen inte mer och jag är för sårad för att klara mer. Du borde förstå, borde vara här. Vore jag du och tvärtom så skulle du ha gått för länge sen. Du tar mig för givet och jag klara de inte längre. Ännu en gång kollapsar jag och det är måste vara sista gången. Jag har avgett ett löfte och tänker inte bryta de. Sluta.

Säg aldrig mer att du älskar mig, att jag är ditt allt.


2 kommentarer:

Amanda sa...

Det är bra gumman :) <3

Linnéa sa...

det är inte bra :(