6.4.09

counting all the assholes in the room ..

Jag tänker inte ge upp, kanske har hittat en mening, kanske inte.. jag tänker ändå fortsätta och vara här å vill du inte se mig så är det ditt problem. Ta mig inte för givet, se mig och ta mig för den jag är - en underbar människa som kan göra ditt till ett helvete till två sekunder om det är de du söker. Tihi, är en busunge med djävulshorn å taggsvans. En tjuckis som spenderat sina två första helger som 18åring hemma [är inte så patetiskt hemskt som de låter :D]. Är förkyld som attan å de är inge kul, låter som en uppstoppad hamster med djävulshorn och taggsvans,, så sexigt.

I lördags var Alexander på besök, det gillas. Vi förstoppaded en eller flera ankor då vi matade dom med fetfett! :O sen åkte han hem, från Filipstad till Kristinehamn, på ca 3,3 h då de blev massa omväg.. förlåt :$
Lägenheten har börjat hitta form och de ska även jag börja försöka med :] men nu blire sova å Voltaire [mitt å amandas kommer vara sjukligt dåligt, MEN vi är vi och vi är bra, å ja jag är en person!].

.. sen tycker ja om dig, faktiskt.



Livet är en gåta, döden är dess svar?


natti å puss i ljumsken :*

Inga kommentarer: