9.4.09

ville bara...

- Blir ledsen över ditt beteende, vem är du?
Hur mycket menar du att jag ska klara? va mer ska ja ta emot?

Att älska någon som säger att den älskar en tillbaka och sedan visar de sig att de bara är ord som sägs för att tillfredställa. Vad är det för mening ?
Jag vet att ja klara mig, men jag faller ju tillbaka i dina armar om och om igen och när jag handlöst faller så ignorerar du. Vad är det du vill? Fråga dig den frågan, "vad är det jag vill?"

- Vet du en vad orden "jag älskar dig" betyder?
I mina öron och i det intryck de orden ger mig så är det något stort. Något man suktar efter. Du kan tycka om; du kan tråna efter; gilla; vara förtjust i, men är det alltid de tre starka orden de enda som vi vill höra från den personen vi tycker om? "Jag älskar dig" missbrukas och förstörs. Jag vill inte höra de orden av någon som inte menar de och som inte alltid kommer mena de. Vill inte höra de orden inom en snar framtid, vill höra dem då de verkligen betyder och inte efter tre veckor. Du kan älska min personlighet, mitt skratt.. etc. men att älska Mig; det är djupt. Jag älskar dig än och jag mår dåligt av de.



..... be dig sluta

Inga kommentarer: