4.5.09

'cause I'm no superman,I hope you like me as I am.'

hej, sjukling idag, så tyck synn om mej!


Är bara trött på skiten idag känner ja, vill bara att allt ska vara över för jag orkar inte mer. Vill flytta till mamma i Linköping, men samtidigt inte byta skola lämna de jag vill träffa här i värmland å bla bla bla..,

blir bara sårad så jag vet inte varför jag ens stannar eller hur du orkar kolla på dig själv längre..


- jag vill vara glad, kan vara glad, positiv, faktiskt. Älskade människor som finns här för mej, lyssnar även fastän de inte vill, bara finns å får mig att le. massa puss på er, -




- utan denna flicka, Pernilla Elin Wahlsten skulle jag aldrig klara min vardag. Du är allt för mej. Behöver du mig så kommer jag alltid finnas här om de så är att glassen smält för fort å du är ledsen så finns jag här! venne vad jag ska skriva, Älskar bara dig så otroligt mycket och du finns här jämt och lite till. du är så sjukt underbar. Tack för att du finns å Våga försvinna (I will follow you) du betyder mycket mer än mest och lite till . Forever and ever.













natti,

Inga kommentarer: