14.5.09

min cirkushund är sötare än din!

skräll att det blir som de blir, men jag kan inte göra något mer åt de och då får de fan i mej bara vara positivt nu då. Klara mer? nej.

Jag ler. Skrattar. Linnea Karlsson ska uppåt. Klarar tvåan å bara blir. Hur känns det att inte vara pricken i centrum?.

ska plugga sen, hämta pengar, plugga lite till. Sola kanske. Seriöst,jag mår bra.

Jossan är en prft, så go din lila mupp!
Linus har skrivit sitt hundrade inlägg!
Amanda palla inte å fixa håret imorse, sötboll.
Jag har klänning på mig, amanda drog upp den när vi gick från matsalen, aoutch.
Erik Hassle är braig, Don't bring flowers after I'm dead.
Arash ska klippa sig!
mer då.. ..
Twilling har ingen kabel.
Harry Potter och halvblodsprinsen är en film jag vill se..


jaupp, jag ler :] uppdaterad.


12 gången, Erik Hassle -Dont bring flowers after I'm dead. Love.

Inga kommentarer: