7.5.09

spritpenna, skriv stort så alla ser.

otroligt annorlunda konversation över sms, men.. vill be dig.. struntsamma.


Idag, ja, jag vet inte, mår ja bra? har saknat att vara i skolan, ni är så underbara :)

Känner oro i hela kroppen, men ändå så mår jag inte dåligt :s , känner mig okej och ganska stark. Vet ju innerst inne att du bara kommer lämna mig snart igen, allt går så fort med dig, hipp om happ, men denna gång tänker ja inte följa efter, förlåt, men gör du bort dig så är du inte värd mej. Det var längesen vi var värda varandra, men då/nu är de verkligen över. Älskar dig.


tänker, tänker, tänker,,. finns många här i världen som jag älskar som jag önskar att jag bara kunde få stoppa ned i en liten ask och behålla där förevigt. Snart är de vår tur, studenten, runt ett år kvar. I will miss u babes so mutch ! <3


- nej, nu blire söka fakta om Edgar something something.. :]

Förstå hur de känns och följ mig.. snälla?


xoxo babygirl,.

1 kommentar:

Mimmie sa...

sv; åh tack så mycket :) det negativa kommer tyvär inte gå över, sorligt nog :( men det måste hända negativa saker i livet som får en att växa som människa och kunna klara sig i en tuff värld :)