26.7.09

ha ha ha, skitkul.

söndag, vem gillar söndagar? alla gillar vi nog egentligen söndagar, eller inte ,. kanske. Jag vill att massa personer ska komma hem lilla jobbiga hålan Filipstad, bland annat Jennifer Eriksson. Typ, kom hem, NU? (aa)


har funderat lite med.. snart, eller ja, om ett tag börjar skolan igen.. Hur kommer allt bli då? kommer allt bli normalt å trist som de alltid blir då man haft sommarlov allt för länge? Ja menar, under detta sommarlov så har jag hittat tillbaka till de fleta av mina älskown här hemma, dock förlorat det mesta som har med älvor att göra.. hm, komplicerat. Vet inte vart jag vill komma.. funderar ju bara.
Sen då, .. nästa sommar?

nej, nu stör ja mig för mycket på mina armband som tutchar mot dtorn då ja skriver så ja ger mig å blogga innan jag får damp. Ja vet, man kan inte få något man inte redan har, ha ha ha, skitkul.

Skrev inget vettigt idag heller, vad hade ja förväntat mig? xD

sv gott, natti.

Inga kommentarer: