25.4.10

åker tåg, otroligt irriterande. jag brukar gilla att åka tåg, men inte idag!
- massa människor som inte har någon som helst respekt .. å bra, självklart så har jag glömt lurarna hemma, annars brukar resan gå perfekt med massa underbar musik :}
: någon jävla mupp som sitter å tvärglor, mums på de ._. muppen är arab xD


helgen
fredags åkte jag med systeryster liten till skolan som hon kommer spendera sina tre gymnasieår på.
Lysekil - Gulmarsgymnasiet ..
lilla duktiga systeryster liten ska bli valtolk :D


morgonen började mys.
somnade dock om och tre min över sju så vaknade ja -
tio minuter över sju skulle ja stå utanför min port packad å klar..
suck på mej.
Lyckades sisodär:
22 över satt ja i bilen;
nyduschad med packning och frukost i handen, helt ok.


lördag
s vart de häng i vadstena, mantorp å linköping. De gillades.
Dock är ja pottförkyld, host och fräs ..
Camilla och Marre attackerade även min FB så den la av,
bra där flickor xD
Kamelen och Grodan, ujujuj säger ja bara..
.. gud lär få problem när vi tre dör ;o
: man dör ju för att leva längre


nu är de söndag och jag är trött.
Hostat mig igenom natten
och sedan bara glidit omkring:
som ett spöke över ett kallt golv en varm sommarnatt.

Snart framme, de ogillas. jag vill inte hem.








Om du tror att jag saknar dig mindre för att du är något lätt så tror du fel. Det gör lika ont nu som de skulle gjort då.




Inga kommentarer: