5.7.10

I've been here before


haft mardrömmar inatt igen.
Är redo att radera dig ur mitt minne min kära.
förlåt, men så är det. Du har kommit till en punkt där du inte längre är värd mig. Vänd, kom tillbaka och bli som förr, det är min vädjan, men ja vet att ja bett om de många gånger förut och de har inte skett. Du är helt enkelt inte du längre.



Nu, sitter ja soffan, invirad i ett rosa lakan.. de är ju så varmt så ja vet inte vart ja ska ta vägen :) snart blir de dusch och sen till syster:
tror de är golf på tapeten idag, kväll.

Gapar även för full hals för att de är kul Skönt att sjunga. Så många känslor som släppeR; tankar som försvinner. Det är nice.




"come what may!" jag är redo att ta steget och bli fri. flyga iväg till en plats utan dig. "I will love you, untill my dying breath"

Inga kommentarer: