5.9.10

OXHÄLJA

Fin fin helg med små inslag av skräck. dock massa skratt som förgyllt hela helgen :D
Jennifer Eriksson, herregud, du och jag är som ett inspelat skratt som aldrig tar slut.

Fredag var en dag med pappi i karlstad.. hittade ingen jacka, men fick umgås och prata lite med honom å det är guld värt.
Kom hem å drog någon längd i simhallens bassäng, gytt de!

UTGÅNG blev de sen, å de gillas. Fredagen var roligast. Antalet människor hamnade på min nivå och jag kände mig på topp. tog mig hem å däckade i sängen, precis på rätt plats alltså :D

Lördag blev de knall, de var okej :) massa värme, många människor, Sandra och hennes lilla söta momor. Tihi, ja de var bra, MASSA KÄKANDE! :DDDD
Lite chill sen var de bara å köra! Riktigt nice, kanon humör men lägenheten på finnhyttegatan och folket som var där sög ju.. sektliknande.. så ja å Fer drog å hade kul på tumanhand ;) Virvelvinden å någon annan karusell som jag skrattade livet ur mig i. Tack för värmen!

resten av kvällen spenderades med finnhyttegatan folket.. många pallar verkligen inte tvådagars.. nästa år blire mitt egna svänggäng så suck på den sena lördagskvällen..
blev även ihjälskrämd med det löste sig och om de nu ska vara massa jävla snack så funderar ja på; vad är de å prata om!? var glad att de gick bra för fan, de är iaf ja. lillsnutta! <3

Love på dig!
fin helg med fina människor, jennifer eriksson, du gjorde min helg.

Inga kommentarer: