19.11.10

good for you!

(L)

VC VC VC.. tycker de är lite kul.. är typ som att ja skriver om att ja vare på toaletten och typ tror att de är enkel v istälet för dubbel v - w i WC.. förvirrad? Yes.
- fick iaf höra att det såg fint ut.. typ samma chock som när jag var nyopererad och såg ut som en jättekanin med blå gröna fotbollar till kinder.. kul.
Fick de rengjort å satan i gatan va de sve! men men, jag är ju matte till batman så de var chill,.. eller ja, jag höll mig från att börja stortjuta, ni vet sådär som tecknade figurer gråter, så jag är stor flicka :) Gick dit helt själv OCH jag grät inte. Hey, tummen upp för mej!

Idag ska Amanda på Harry Potter.. jag är lite sur då jag skulle vart med OM det inte hade varit för några andra planer som numera är totally inställda! -.-'
Have fun hun! I miss U!!

På tal om saknad så pratade jag kärlek för ett par dagar sen.. de gick inge bra. Dock insåg ja att jag är hellre singel (?), hate that word, och glad utan större funderingar än i ett förhållande där jag inte vet om jag älskar personen och om jag vill ha kvar den.. jag gav rådet gör slut. , men ärligt.. hur jävla lätt är det då? Säga till någon; - Jag vill inte vara din längre, jag vill inte ha dig utan ja vill ha någon annan.. för det är ju det man säger i klarspråk. Hur lätt är de att gå vidare liksom? Inte alls.. Kul att dumpa någon? Kanske. Jag är iaf nöjd över min såkallade situation som singel även om de är tomt många gånger!

Nu ska ja käka (läs keeeeka) hor farmor anka. Hon är snäll (läs sneeell).


POSS!

Inga kommentarer: