17.11.10

I'm a badguy and you know it ;)

sådär. lugn :)

dagen har varit nice. Fina och jag försov oss lite.. alltså mer sova .D sen blev de givande promenad, handling och sist med inte minst: frulleeeh på café huset. jummy!
- tänker inte skriva va ja käka. ha en egen vilja och ta de du tycker är gott istället för att ta efter mig. -
hemma.. mer sova! med matteboken som täcke.. väldigt bra. D:
fick besök av Fina och MR. PowerWalk.. mattehjälp och muffinsbak med massa prat. nice nice.
fick även hjälp med att micra bilen. thanks for that! :D
aktivitet och nu sitter ja i soffan .. och yes, jag är glad. glad för att jag är glad.

besök snart igen, ja de gillas.. förhoppningsvis lyckats med övertalning för grymm fredag! om de blir någon fredag för min del :( ja ja, blir de inte denna fredag så blir de någon annan.. are you ready to party?! :DDDD


jaja. Happy girl ska lägga sig i sin mysiga säng ihop med alla djuren.

night!


poss.

Inga kommentarer: