16.11.10

vad har hänt?

Klockan är 14.39.. 40 faktiskt.
En sväng sen jag bloggade, så hur mår bloggvärlden? Lika deprimerande som senast jag checkade? guess so! ditt gröna fläskiga troll.

* Matten har börjat ordna upp sig! sista momentet, sen klaaar .d
* Lika fet som innan, men glad är ja iaf.
* Slutade med godis igår. lääääskigt..
* Insett att världens fulaste barn kan bli fött!
* Ogillar numera förhäxad.
* De har hunnit snöa! och blivit slask ._.
* Harry Potter och dödsrelikerna del 1 kommer imorgon ha premiär! :o

ärligt.. de har hänt massor och ändå så går jag i samma bana, men lika glad är ja för de, - men gladast är nog räven - ? . Brutit godisvanan iaf. och så ska de förbli. snart ut i världen och vara jag. Jag är speciell för att jag är jag och bättre kan det ju inte bli.


jag har ju för fan fått katt :D happily ever after!


babbel.


POSS!

Inga kommentarer: