15.12.10

23:23

Jag börjar tröttna lite på detta land. Börjar även bli lite rädd.

Ingen har väll missat att det var två bilar som exploderade i stockholm förra veckan och att en man dog.. även att det visade sig vara ett bombattentat har väll ingen missat? Självmordsbombare i stockholm.. sverige.. TVÅTUSENTIO?! Ja herregud.

Kollade nyheterna förut.. självmordsbomaren tjattrade i någon videoinspelning om att "muslimer är så förnedrade i sverige så det är dags att slå till".. snälla människa. Läste på Paow's blogg och det var en tjej som kommenterat:

Elin skriver

Helt rätt! visst, alla invandrare i Sverige är absolut inte sjuka. Men det är mer vanligt förekommande att det är MUSLIMER som gör sånna här typer av dåd än någon annan! Och vafan ska jag behöva lida av det för?! Är detta tacken för att man har låtit dom komma in i vårat land, varit allmänt open minded, byggt moskéer och gett utbildning?! näfyfan. satans otacksamt. Nu har jag fått nog. Jag har aldrig sagt detta förut, men helt seriöst, jag vill inte riskera att familj, vänner, barn etc. sätts i fara för att man ska vara rädd att trångsynta muslimer ska spränga upp andra för att vi har soldater i Afghanistan. Vi verkar ju uppenbarligen inte gå så bra ihop och visst är det förbannat synd att andra muslimer smutskastas pga. av ett fåtal extrema. Men what can i say, too bad…livet är inte rättvist och ni har ett eget land. Det är då absolut inte mitt fel, eller mina svenska vänners fel heller och ett helt land ska inte behövas dras ner pga. en religion vi inte ens använder oss av här!! Ut.


TACK!


Jag känner bara att det finns så många människor som kommer till sverige för att de känner att här kommer de få ett så mycket bättre liv. De kommer in i samhället och beter sig som "svenskar".

De som tycker det är så hemskt och som blir så otroligt förnedrade här i sverige kan väll åka hem då? Varsegoda. vink vink**


Jag blir less och trött på den svenska regiringen och vi, det svenska folket.

aa. har så mycket känslor när det gäller detta. Det som jag är Mest förbannad på just nu är att kända islamistiska terrorister får leva i sverige för att säpo håller koll på dessa, men barnfamiljer som stadgat sig och verkligen kämpat för att vara så "svenska" som möjligt.. de skickas hem?

Nej. Less var de!



Jag är född svensk, svensk i mina rötter. och jag är fan inte stolt när de gäller vår så kallade invandringpolitik och vilken reaktion vår regering och högt uppsatta människor ger i denna fråga! Dags att slå tillbaka? eller ska vi inom tre år befinna oss i samma situation som israel, palestina, afghanistan? Använd dedär feta hjärnorna.


Fan vilket babbel de blev. Jag har iaf börjat tänka och reagera.

- att det är så få som inte reagerar gör mig rädd.


god natt.


Inga kommentarer: