12.12.10

3:dje advent

måste seriöst hitta några nice produkter till mitt hår.. vintern tar död på alla barren!

klockan är ett och jag borde sova.. skulle ha varit ut idag med bästa lilla Pernilla och Söto Sandra, men det blev inte så.. kroppen har sagt stopp och jag bara vilar. Tisdag är det fullrulle igen! gillas :)
- hoppas på att få en salva och att farbror doktorn säger att klor och badhus är det bästa någonsin. Vill simma!

dessutom har jag börjat tröttna på alla grejer om att man ska hjälpa alla barn som drabbats av katastrofer, barn barn barn -utomlands! men barnen i sverige då? Vem hjälper dem? Ingen. Det gör lite ont. "skänk en hundring till barnen i afrika" . ne du. Jag skänkte min hundring till KZ. Jag är trött på tjat om välfärd som aldrig upprätthålls.. mörkt ska de va? Jag föddes dock vit.


jaja, fan så babbel de blev..
Jag är en glad prick med massa grön gegga i näsan. Just so you know!


Nu ska ja proppa ibumetin och några tavegyl. Magkatarren säger nej! medan resten av kroppen säger ja.. fläsket vinner.

have a great julmarknadssöndag :D I will.


poss.

Inga kommentarer: