1.12.10

It's a beautiful day

lever som jag lär.

Jag drömmer konstigt. Hon är tillbaka och Hon är inte glad. Bad Henne dra åt helvete när jag vaknade av att någon blåste mig i ansiktet runt 03.00 imorse. Det är ett tecken; gå å lägg dig i tid kvinna!

Senare drömde ja att jag var hos mamma, men allt var annorlunda och inte okej, så jag väckte mig själv ur drömmen och gick upp.. insåg att jag kan ju för fan inte gå! Sängen vill ja inte tala om.. ledsen är jag iaf.

Somnade om och vaknade till at någon ringde på dörren.. jag HATAR folk som ringer på dörren när det inte är bestämt att de ska komma.. sååå.. vem vare!? :D

Nu skiner iaf solen fint och jag har bestämt mig för att städa innan jag snor bilen från tanten och ser till så den kommer hem - är dock lite nervig för det är halt. man kan ju inte bli räddad av jultomten varje år? absolut inte när det inte är julafton ens..

jaja, jag babblar. Jag är iaf glad att jag är jag, att solen skiner över fin vit snö. Att solen tar sig in genom mina fönster - det betyder att de inte är alltför skitiga! wiho :F


sen behöver jag en garderob. så.. ge mig en? :)





poss.

Inga kommentarer: