6.12.10

klappa mig på huvudet?

YEES. Jag känner mig ruskigt kreativ idag. Glad och positiv.
Jag har fått lite perspektiv på framtiden och vad det är jag siktar på.

Dagen började bra, lite positiv stress och fyra jätteglada ungar som mötte mig vid dörren 07.35. Resterande av dagen bestod av lek, skratt å bus i snön.. do I love this? Yes! It makes my day. Thay make my day happy! aa.. smile på läpparna för imorgon ska jag dit igen :D

Hoppas på present :}} piiik.

sovit middag, kollat ytterst lite matte, packat, städat, lagat mat, diskat.. och nu sitter jag här.. glad som en lärka och ska bädda sängen medans mr. betalar mina tradera vinster :D
Fixat lite julklappar och lite stuff till mig själv på lite olika sidor.. tror attans ja har pengar till båda.. sa ja att jag är happy?!





























poss!

Inga kommentarer: