23.1.11

CHILI

Delat ut leenden under dagen och insett att jag måste värdera det jag har eller låta det gå.
Bråk bråk bråk. hur fan ska man orka de? Dags att inse vad vi har eller gå. så är det bara. pallar inte fjantet och "leva i nuet" mer. för efter nuet kommer en framtid. en framtid som jag vill ska vara ljus. jag vill ha möjligheter, leenden och kunskap.


Okej halvvärdelös dag, men jag är nöjd. Vakna tidigt av att batman lekte lite för hårt med en blomma så skiten for i golvet.. pang å brak. "dags å vakna".. typ. städade och somnade om. sooov länge. tills mr.p ringde och störde. aa va ja inte orka prata, så ja sket i å svara. fick sms å en onödig jävla fråga.. något som vi redan kommit överens om. det blev inte så. FU ibland!
Jobb och möttes där av ett leende. fan va ja behövde de! .. se har jag bara glede genom dagen med ett leende på läpparna. dammsugit och diskat, handlat och gjort mat. varit trevlig. aa, så äre :)



tvätta bort sminket och sova.




god natt,

Inga kommentarer: