23.1.11

MAT!

MOMSIG! matchema från : http://finest.se/katrin

Måndag:
Frukost: 2 ägg + bacon + kaffe med grädde/röd mjölk
Lunch: Nån sallad med fet dressing (kyckling, räksallad etc)
Middag: Köttbit med bea och blomkål i någon form

Träning: Bikramyoga


Tisdag:
Frukost: Två finncrisp med kokt ägg och mayo alt ost och smör eller avokado
Lunch: Keso + avocado + tonfisk + ost
Middag: Köttfärs med massa riven ost och pecorino (!), kokt broccoli, stekta champinjoner i vitlök, keso

Träning: Löpning intervall 20 min + styrketräning med Philip 60 min

Onsdag:
Frukost: En avokado med mayo och ett kokt ägg
Lunch: Grillat kycklinglår, en avokado, keso
Middag: Lax i ugnen med massa färskost och chevre, sallad med mozzarella och lite tomat

Träning: Löpning jämn hastighet ca 45 min/ bikramyoga

Torsdag:
Frukost: äggröra med en skvätt grädde i och skivad kalkon
Lunch: gravad lax, en klick skagenröra, oliver
Middag: Lövbiff, pepparotkräm, äggula, ruccola, mozzarella

Träning: 20 min intervall + styrketräning med Philip 60 min

Fredag:
Frukost: två löskokta ägg
Lunch: Köttfärssås med broccoli och riven ost.
Middag: Fläskfilé/kycklinglårfilé i ugn med creme fraich, grädde och ost

Vila

Lördag:
Frukost: Äggröra bacon
Lunch: Fisksoppa med lax eller torsk och räkor
Middag: Hemgjorda hamburgare gjorda på nötkött, vitlökssmör och cole slaw.

Träning: Löpning intervall eller jämn. Vet inte än..

Söndag:
Frukost: Korv och baconpytt med Zucchini och ägg.
Lunch: Grillad kyckling med sallad
Middag: Kokt torsk med hackat kokt ägg och kokt blomkål



Katrin Zytomierska

Inga kommentarer: