31.1.11

the real one.

Jag blir tokig på vad söta endel par är. sådär uberfina. snygga på eget håll, men superfina ihop.. ja så kan de va. sluta inte va söta. de lyser upp :)


Jag, Linnea Catie Karlsson vägrade åka till Egypten å sen slapp ja för att UD var på min sida och sa att vi inte fick åka :) så nu är jag glad. eller ja, inte glad, glad, men glad för att slippa åka dit å vara nervös.. för det är det jag är bra på.. vara nervös och hamna i dumma situationer. och om rätt person läser dethär så hamnar ja i en dum situation.. men ja kan väll inte hjälp att folk är trötta på att slava? .. hade gärna åkt och ridit på kamel och kollat pyramider och fina fiskar och korallrev OM det inte vore för att ett inbördeskrig ligger å pyr.. var inte så jävla sura :)


sådär.


Jag har skaffat katt och har haft katten i ett par veckor nu. han är svart, svart som natten och han heter Batman. Jag såg att en annan tjej i denhär lilla staden har en svart tissetatt som heter Batman, men de sket ja i. för ja sa när han bara var någon timma gammal att han skulle bli min och att hans namn var Batman. innan jag ens visste att det var en han!


BATMAN!

1 kommentar:

Lisa sa...

Han heter väl kattfan :)