3.1.11

trött på att leka.

känner bara att det är nog. jag är trött. vill inge mer. klockan slog precis 01.01 och jag tänker nu sova. tänker inte lägga någon mer tanke på dig. tänker inte känna efter något mer. Jag är den jag är och ja, jag har förändrats. PRECIS SOM DU. grejer är bara att jag vill förändras. vill bli något mer och inte bara känna att jag är nöjd, för det är jag inte. jag har begär du aldrig kan drömma om. jag kommer uppleva saker du aldrig ens har lagt en tanke på. bara för att jag vill. jag har en vilja, ett mål, en dåtid och en nutid. jag blickar mot en framtid. en framtid utan dig.



POFF!
Dagen igår, 2:a januari, var seg. dock var nyårsdagen härlig. jag gillar min lillasyster. hon gör mig glad. tänker behålla den glädjen. smila!

Under ett par dagar nu så har ja känt mig som en storbloggare, och då menar jag inte antalet besökare, utan att jag fått paket efter paket på posten. å ja kan berätta att jag gillar paket! mycket.

* tradera vinster
* beställningar

och ja! jag fick mina bikinis och de sitter som smäck på en valross. väldigt fint.. inte. men håller allt fläsk på plats :F




såå.. haft en mysig jul, trevligt nyår och en nice nystart.


poss

Inga kommentarer: