12.2.11

eyecandy

Att vilja men inte våga är fegt. Tryck alltid på gasen och tro på att du kan.

: manda, de söta lilla spinkisen som jag älskar oerhört, fick för sig att för ca 3 timmar sen lägga upp ett jävla inlägg på FB.. :
"
Burlesque, sjukt bra film"
.. tror ni inte idiot mig, som redan då var trött, fixar ner skiten till datorn å börjar kolla?
Jo, vem annars lixx -.-

Nu, 01.42 så har jag sett klart. Å gud vad jag vill ha Jack! Cam Gigande.

så shame on you Amanda!
you made me watch it!
...

- HUR SKA JA NU KUNNA SOVA?!



Jaja, sådär snygg var han inte när han va mer i The O.C.. eller i Twilight, men nu är han. mums!
något som vet någon mer film eller serie han är med i? :} jag är för lat för att checka upp de själv.








Dagen har varit okej. det är något jag inte tål som ger mig fina blåsor på benen, men vafan.. måste ju veta att man lever :)

Inga kommentarer: