12.5.11

jag är arg

jag är arg, trött, frustrerad! Irriterad, morrig, "fuckyou-fingrig".. aah!

Linnéa är oftsa en glad och sprallig typ, men idag stör hon sig något så enormt!
Störmoment:
* gnäll om andras saker när man är HUR jävla ful som hellst. Hellre fula saker än sådär ful fejja!
* paranoida människor!
* folk som är dumma!
* assholes
* folk som gnäller för att de måste fixa något själv
* människor som vill att alla andra ska fixa allt åt dem
* people utan motivation
* GNÄLL
* godissug




haha, vilken bra dag känner ja! Plocka undan så de ser okej ut här hemma, sen dushen, sen seen frukost :) leka ambulans och sist men inte minst bara skita i allt. typ iaf, de sista får vi se vad det utvecklar sig till!

Jag stör mig inte speciellt ofta på saker, så idag känns det bra att störa sig riktigt mycket. Vill bara skrika ut att du är en sinnessjuk människa som inte har någon som hellst kontroll över dina känslor. Du kan va ful :) eller nej, du är. så puss på dig din jävla padda.


sådär, att skriva i Du form känns otroligft bra då det känns som att ilskan rinner av en fortare. Nu är jag glad igen.



<3

Inga kommentarer: