27.9.11

ibland tänker ja inte

utan agerar bara utifrån mitt sinnes fulla bruk. det bara sker och då brukar det blir bra.



rockat nu såhär på förmiddagen. fan va bra jag är.


stor eloge till de som kan rocka rockring. fan va bra ni är! jag klarar runt 15 sekunder per gång.. och det tycker jag är en klar förbättring! ibland drar tiden iväg och det går jättebra.. men 47 sekunder har jag ännu inte kommit över.



minns när ja va mindre. liten. på lågstadiet så att säga;
min dåvarande bästa vän var, är formodligen än, kanon på att rocka rockring. jag ville också kunna, men de gick ju inte så bra. så då "rockade" man, jag, runt handlederna istället.. knävecken funkade också. men inte runt midjan!

dock har jag ju aldrig haft någon midja.. jag är Linnéa - cylindern.. så jag skyller på de!
- för ett kort ögonblick önskar jag att vi aldrig slutat ses, du roliga - numera kvinna






en tanke: nu när jag rockar.. då borde ju mina höftrörelser förbättras.. betyder det bättre sex?

Inga kommentarer: