5.10.11

79 pass och 87 dagar kvar

idag har jag lyckats med det mesta. förutom det jag skulle lyckas med. så bra är jag.



städat? ne. tröttnade för att det är hemskt tråkigt!
Låtit bli sockret? ne. jag gillar glass för mycket OCH bosses glassbar stänger ju snart för vintern..



Dock kom jag iväg på träning! det blev bara inte riktigt som jag tänkt mig:

* stripaerobic på schemat.. taggad till tusen! klampar in i salen och får en otroligt bra plats! folk börjar pyssla å eftersom det var första gången så frågar ja bruden framför vad som behövs.. platta, skivstång, vikter. jahaja.. hon hjälper mig som en liten ängel.. fix och trix. så sätter passet igång.. :
"välkomna! Vad kul med lite nya ansikten.. Jag heter H och det är som ska leda er igenom 60 minuters body pump" BODY PUMP?! men..
tyckte iofs att de var lite konstigt att de var så många män som skulle vara med och att det var en man som skulle leda själva passet.., men va tusan.. man vet ju aldrig lixx!  
Jag hade iaf kommit helt jäkla totalfel. Rusar ut från salen för att hitta till rätt sal.. svårt då de är två att välja mellan ;) men ändå :3 och de är ju redan i full gång .. självklart.


"Jaja tänkte ja.. kör väl löpband och sedan core-passet vid 19.30 istället.. det blir ju fint." 
tror ni inte det passet blir inställt? Hahah.. bra där Karlsson!


grisen är min nya gamla vän. hittade honom i en låda. dock låter han inte längre.. ska ge honom nya batterier :]


Få undan alla kläder och sen sova. lite satc innan sova kanske.. men bara kanske!


PUSS




Inga kommentarer: