19.10.11

en och två och .. tre indiander.






MEEEEN HALLLLLÅÅÅÅ!!    untz untz untz

spriider lite löööv här. och lite där.

Stripaerobics idag. och jag gillar det så himla väldans mycket. - DE VISADE PRECIS VÄRLDENS FINASTE SKOR PÅ TV:N..  din sko blire imorgon! -
mjo, men stripaerobics vare ja.. Jag har lärt mig the moveeees och det går helt okej. dock hade jag liite svårt att fokusera idag, men var skönt att få skutta och sexa lite iaf.

notis till mig själv,     ha aldrig något annat än härliga rumptäckande bomullstrosor under mjukisbyxor när du tränar. och då menar jag aldrig karlsson! 
varför? ... Det resulterar nämligen i att man drar och sliter i trosorna vid varje tillfälle som ges.. eller så tar man ett tillfälle och drar å sliter lite ändå. Inte najs! inte bra. SER INTE OKEJ UT. raffs raffs raffs  ._.











rawr! eller nått. kul är det iaf! :D   65 pass kvar! JAG SEEER LJUSET

Inga kommentarer: