4.10.11

hello gorgeous

bra dag idag. skön dag. go dag. försökfåmignegativochmisslyckashårt-dag!



börjar med gnäll.. tror jag sträckt mig i nacken. men okej då.. kan ju va lite skönt!



.. peppad brud!

idag har  * jag tryckt i mig världens, känner jag nu, äckligaste macka - för att jag hade så förbannat bråttom fastän att jag visst inte hade det -  * FICK MED MIG VÄRLDENS VACKRASTE KVINNA PÅ ETT ZUMBA-PASS! It made my day. sen följde hon med mig hem också.. OCH hon hade bakat. fan så bra dag.

 Dock var de ingen bra träningsdag idag.. fram till 19 gick allt i lagom slow motion - läs wiho - åt dendär kräksmörgåsen, drog på mig träningskläder och snubblade iväg mot nya djärva mål.. målet var att finna S och att hinna i tid till passet.. det gick bra. Oh, var så pepp.. så kul! så gick de skit..  :

Jag tror inte att äta i sista minuten och stressa lite lagom + inte dricka en droppe vatten under hela dagen.. är riktigt min grej - do not try this at home kids! -
dock körde jag okej, men fick kila ut under styrkedelen.. färgen försvann från ansiktet så la mig pladask på golvet för att andas.. sen körde ja lite lätt resten av passet - då färgen återvänt.  

.. Tusan va ja babblar.


summa summarum; bra dag och 82 pass kvar!



fundering: stavas verkligen bråttom med å? kändes konstigt.. jag gillar O stavningen bättre.



PUSS

.


Inga kommentarer: