31.10.11

kan ju inte påstå att jag är direkt kvinnlig




53/100, check



gah. kan ingen komma och städa åt mig? 
Fick sånn ångest att ja dissade zumban för att slippa vakna upp till detta kaos. städa tänker ja!
.. , men har en känsla av att de första ja kommer se imorgon är kläder överallt.. påsar, tussar av damm.. mmmmm va mysigt de låter hemma hos mig. är bara lite kaotiskt då min garderob är för liten.



idag har jag inte gjort någonting. eller jo. jag har handlat lite - utan lista.. därmed FEL saker.
avslutat något har ja också gjort. stressat.. ätit massa mat
OCH fotat min mammas gubbis face i 40 olika vinklar.. uppskattat.





när de gäller spegelbilden så är jag en man. vid många andra tillfällen också .. 

..   dock har jag inte pung.. det är ju bra. eller?


Inga kommentarer: