26.10.11

påväg att bli vuxen



jag kännert i hela kroppen.. jag börjar bli vuxen. 
inte dåligt tråkigt jobbigt vuxen.. utan sådär "kan lösa situationer vuxen". Inte alla situationer kanske.. men hallå. rom byggdes inte på en dag! <- vuxet uttryck. aha!



Idag då.. ny dag nya möjligheter. Jobb 16-22.15 och idag ska ja inte lösa situationen "skorsomhoppasurcykelkorgenpåvägtilljobbet".. usch så arg ja var igår. tårarana sprutade faktiskt när jag kommer fram till jobbet och inser att mina skor på nått jäkla vänster flugit ur cykelkorgen.. detta var 10 i fyra - nej ja gillar inte att komma dötidigt till jobbet.  det var bara å vända.... nästan hemma fann jag mina kära.. kul. så det blev cykla som en idiot, as usual, och komma försent. Tack Maria och Eva-Lena som fick mig att andas lite. kram och puss på er!




nu ja ska rusa!
Kört ett zumba-20-20 pass såhär på förmiddagen och nu blir de rusning mot jobbet för kassa och info.
syns där?


PUSS



fresh brud :D lite reklam med :3

HAHAHHA - insett va kallt det är ute numera.






Inga kommentarer: