16.11.11

jag tänkte, men det blev inte så.




Oh! Fick paket idag! inte sådär som toppbloggarna utan ett paket jag själv beställt och betalt för från eleven.se.. , men vi kan ju låtsas? innehöll iaf så mycket som.. dam dam daa : hårprodukter! :3 fast nu är ju inte mitt hår risigt längre.. , men känns kanon ändå! .. jag skulle ta kort på paketet.. kort på innehållet.. kort när jag packade upp de, MEN .. det blev inte så. Ivrig tjej slet upp paketet och rulla upp bubbelplasten.. ut med produkterna och öppna alla korkar samtidigt : lukta, känna och smaka.. ne, okej inte smaka.. , men nästan!
 In i duschen - då jag gjort ett härligt lågintensivt pass alá stripaerobics, 40 kvar! -  och provade schamponering, inpackning och balsamering.. och nu när mitt barr är torrt så i med lite olja.. ryser av nöjdhet.
nöjdhet? .. välbehag?





kaos alá Linnéa, orofluido från eleven.se





Inga kommentarer: