27.11.11

många dagar i punktform



jag tror jag ska slappna av och sova till stormen alá Berit. jag tycker, det är ju inte strömavbrott så då är de lugnt, att det är rätt mysigt. god natt

*Onsdag
tandläkarbesök. kan inte säga att det gick bra, men det gick heller inte dåligt. dock äre dyrt. väldans dyrt.
shopping. tröstshopping.. träningskläder. träffade M, blev glad

*Torsdag
nap. somnade i en skinnsoffa.. lite längre än vad jag tänkte mig
Lunchade. kålpudding!
a walk, powerwalk, exercise30 pass kvar
pappahäng. låter inte bra. var dock bra. saknat pappa

*Fredag
räkfrossa till frukost. MOMS
var i tid. det talar för sig själv.. jag är Aldrig i tid.
Gjorde något snällt.
Jobb 16-22.15 blev hämtad efter jobbet :) 

*Lördag
Hastigt uppvaknande. Ja jisses vilket jäkla uppvaknande
Jobbdag. 12-19
Hämtad igen! jag vill ha en egen taxi
Middag. åt fasan. inte farsan. Fasan.
Spel. pappa, tanten, tantens dotter. Kul grej

*Söndag
Bra vaknande. i tid så jag hann blir klar. snice!
Julmarknad. köpt den första julklappen. nu är jag igång 
Säga hej då. Hatart. saknar pappis
Jobba. sega jävla jobbtimmar
B&J. Helt E's fel. dock skyller hon på S. 

slut på dagen. helgen. veckan.
veckan 48 kommer bli awesome.


night






 

Inga kommentarer: