7.12.11

dyngkåt och hur helig som hellst -




Mia Skäringer. 
, du vackra människa. Jag har nu läst din bok Sex gånger OCH jag kommer göra det igen. på Önskelistan står din "film"..  - för att köpa den själv känns inte lika bra som att få den av min mamma, världens bästa mamma.


min mamma säger att när jag pratar så låter jag som dig när du skriver. att jag är lite för fast.

-
Idag funderar jag över mig. Tjocka glada jag. Ett mumintroll med snett leende,"några" kilos övervikt, onda fötter och kort hår. Det jag finner är fel, fel som egentligen inte spelar någon roll.
Och det handlar om dig, inte Mia S, utan dendär dumma förbannade människan som skärt i min själ så många gånger.. som får mig att inse att jag inte är nog bra.
, men jag är ju nog bra. lika bra som alla andra och precis lika dålig. Ingen är perfekt, men det finns någon som är perfekt för mig och någon som jag är perfekt för.

 Och ärligt talat. vad har jag att förlora? Inget. Allt att vinna. Inget att förlora.


Klockan tolv ska jag träna. det mår jag bra av. dig.. dig mår jag inte bra av. jag är ledsen, men så är det och jag tror inte du mår bra av mig heller.



Ni som läst hit funderar nog lite.. grubblar? men det är ett urklipp ur min privata dagbok, huvudet. Jag samlar alldeles för mycket och rätt som det är så väller det över. Då vräker jag ut det i bloggen.
så poff.. klart. Magontet släpper.

klockan är nu 11:11.

Inga kommentarer: