29.12.11

this is the deal




5 pass kvar. 3 Dagar. Nu jäklar alltså. 
: inte friskus någonstans alls, men ärligt.. kan ju inte ge mig nu!



Idag hände en hemskt sak och en massa bra. de bra överväger den hemska, men nu såhär mitt i natten med hela huvudet fullt av snor så känns den hemska saker horribelt ont ont ont.




Idag har jag vare med systeryster heeela dagen. Jag gillar min lilla lillasyster väldigt väldigt mycket. även om jag är världens hemskaste stora storasyster många många många många gånger.
 * Hon väckte mig med ett sms. * kom hit. var här. * vi gick och lunchade på steve´s.. jag fick en "big surprice" så jag nästan föll av stolen :3 , och åt, enligt liten syster, upp en hund.. en bagel -.-
sen vare * häng på stan - fynd! eller inte. , men köpte ett par byxor i "normal size".. för jepp,, I'm a biggie. så jag var rätt glad.
sen * mysfika på Waynes. * hem.. lämna påsar. och avslutade med en * blockbuster meny och världens snyggaste jäkla man - robert pattinson! Breaking dawn.. raowr.

update från ovan ;  den hemska saken överväger inte längre. Jag är glad och ska sova.
God Natt 






 



Inga kommentarer: