8.12.11

Tjoho lovers!

Kvällen innehöll god mat, trevligt sällskap, drinkar, tvätt och lite armhävningar, situps.
 Skön kväll. Tack E!


Kassa-middag med jobbet på Tratoria, bra mat, sur service. Middagen gick fort och alla bara försvann.. jag och E blev kvar å mös lite.
Drog vidare till mitt favorit mysställe - The Hourse and Hound. Bra service, härliga människor.. god mat om man ska käka! :D kan det bli så mycket bättre?
 . sen mot Platens bar. det var okej, men trevligt att få komma ut lite.

kom hem, då bestämde jag mig för att tvätta, vika kläder och mojsa. Fortsatte att inte vara trött så blev 17 situps med russiantwist och två riktiga armhävningar på tå och resterande 15 på knä. Tror fortfarande jag gör fel BTW.
Kan du? hör av dig!


Nu ska jag ut en sväng, lite luft skadar ju aldrig.





Puss,






i lördags på Platens. Igår togs inte en bild!

Inga kommentarer: