17.1.12

GOD MORGON! :D
 Varit uppe nollsex:nollsju, innan tuppen!, och känner mig nu väldigt duktig.
  du som är småbarnsmamma, -pappa, du som börjar jobba tidigt eller du som helt enkelt gillar att gå upp sådär ruskigt tidigt.. du med sömnproblem eller du som  bara är jobbigt morgonpigg suckar förmodligen just nu och tänker något i stil med "ungdomen idag" eller "oj, vill du ha nobelpris?" sen finns det de positiva som tänker "fan va bra :)" eller så tänker ingen ingenting alls då klockan inte är nio än och hjärnan inte kommit igång. 
 Men uppe är jag i alla fall och jag har tvättat tre tvättar, hängt upp två. Diskat och plockat undan papper och nästan alla kläder som innan låg på den provisorisk garderoben - golvet.

  Jag ska hänga upp den tredje tvätten och slänga i två nya. Sen dammsuga, skura och fixa soppa.

    Idag är en fullspäckad dag och jag har en känsla av att jag inte kommer vara speciellt vänlig ikväll, men det får gå. Så ser du mig idag på mitt jobb så var så snäll och le massvis och var himlans trevlig. Jag lovar att jag kommer uppskatta det och får du inte en kram så kan du tänka på att jag förmodligen kramar dig hårt i tanken.

men aa, GOD MORGON mina kära.
 Ha en sånndär underbart förjäkla härlig dag!



  orkar du inte läsa igenom mitt bladder så kan du lyssna på denna iaf : 

Inga kommentarer: