11.2.12

inatt inatt är det du är det jag


 Aaamen tjeeena rå!
Har lugnat mig sen senaste inlägget och är nu bara allmänt råtaggad. Taggad för de mesta. Blogga, gå ner i vikt, men sen även å göra som ikväll.. gå ut!
 aa, ska bli så himla kul. Även om magen säger bubbli bubbl - den har inte vare så glad de senaste dagarna :(
Kan bero på ökad konsumtion av bröd? Jag är helt enkelt inte gjort för de så nu lägger jag av. , men det är ju såååå gott.. jeje. de får helt enkelt funka utan :D

  Idag fick jag mig en kommentar som gjorde mig arg och ledsen, sedan taggad och grymt "mördar"-vänlig....
En gubbe frågade mig nämligen "när är det dags" .. jag förstod absolut INGENTING och svarade med ett "ursäkta", då sa han Igen "när är det dags?" och kollade mot min mage (!) och fortsatte där i stil med att "han allt såg hur min skjorta rundade sig fint runt magen".. kunde dock upplysa herrn om att det bara var "en massa fläsk" som buktade där. Inte ens lite halvskamset traskade han iväg. Morrrrr

 så aa... nu ska de helt enkelt bort.


 Nu blir de dusch!

Ha en fin lördagskväll!



Inga kommentarer: