29.3.12

FÖRATTALLAÄRSÅUNDERBARA



är sådär high fasion och äter fiskbullar i hummersås direkt ur kastrullen.
 letar mig in på så himmelsk många sidor med massor av kläder som jag vill fylla mina överfulla garderober med. Och jag lovar, det är överfullt, men jag har aldrig något att ta på mig. Hur lyckas vi tjejer med de? för ja, jag vet att jag inte är ensam med detta problem.

  Igår var jag dock väldigt high fasion. Utsökt hummer till middag med tre av de finaste människorna jag vet. Instoppat linne i höga härliga stuprör. Pengar, ett simpelt underbart smycke, de snyggaste strumpbyxorna någonsin, en film som kompletterar min samling och att ej förglömma, en barbapappa ugnsvante. finns nu i mina ägor. Jag är lyckligt lottad.

Tack för alla fina grattis. Satt där på min piedestal dagen i ära.
    -



Inga kommentarer: