8.3.12

my boy lollipop

jag lagar mat med Jamie Oliver på 7an. Himla mysigt! vad gör Du 23.12 en torsdag-kväll?


 Idag har ja varit så himla produktiv! not. men jag har ju varit sprudlande glad iaf!
  Blev uppplockad av finaste L, fik på Waynes - moms!
   Sen lite babyclothes-shopping. efter det blev jag lämnad ensam
 Så inte bra att bli lämnad på stan. Gjorde en galen grej på H&M som jag faktiskt inte ångrar ett dugg. Dock ska hälften tillbaka imorgon. Ogillar mina tuttar just för tillfället.. 
 DOCK gillar jag min midja som faktiskt börjat framträda.


det har iaf varit en lovely day. och just nu känner jag mig som victoria silverstedt - därav svengliskan!
 
  Sleep tight du noble bloggläsare!

  ♥
 
ikväll glider ja omkring i jeans-shorts. sommarn är nära! lite tufft med lappen där också. modebloggit!
 

1 kommentar:

Sara sa...

svar; tack för kommentaren! haha, benstommen trodde jag bara var något man skyller på? :O :) kraam!