13.4.12

DETÄRPISSJOBBIGTATTVARASYSTER

 gah, ännu en gång har jag vinkat av min lilla fjuniga syster. - Hallå separationsångest!
   Jag hatart hatart hatart och skulle lätt kunna följa efter, men då hamnar ja ju för långt ifrån mamma å då blir de hemskt där. damn va jag är jobbig.

 fundering/svar tack
 Jag tror att detta är de som stoppar mig och mina planer. Jag vill mycket, planerar mycket och står hela tiden på olika avsatser för att ta det sista steget, men backar oftast tillbaka för att det blir
  1.  för mycket pirr i magen
 2. för stor klump i halsen - som oftast slutar i tårar

 har Alltid haft problem med denna separationsgrejen. "Hey, I'm wierd cause I HATE good byes"
  

>> HUR LÄR MAN SIG VARA TILLFREDS MED ATT INTE HA FOLK NÄRA?

 

1 kommentar:

Batman/Josse sa...

You don't bro, you just don't. SAKNAR DIG PSYKO! :D